18 paź 2013

Cellulit walka

Jak się pozbyć cellulitu?




Cellulit zmora większości kobiet, niezależnie od typu sylwetki czy budowy ciała - może dotknąć każdego. Mężczyźni tez borykają się z tym problemem, jednak oni nie podejmują aż tylu prób walki z tą przypadłością co kobieta i często nie stanowi on dla nich problemu do zmartwień.
Walka z cellulitem nie jest łatwa ale pozbycie się go jest możliwe do osiągnięcia wystarczy tylko odrobina samodyscypliny.








Wyróżniamy dwa rodzaje cellulitu wodny (odkładanie się wody w organizmie) lub tłuszczowy ( więcej tkanki tłuszczowej). Niezależnie od jego rodzaju w celu jego eliminacji musimy przyjrzeć się naszej diecie i aktywności fizycznej.





Pierwszym krokiem przy walce z cellulitem jest zwykle zmienienie nawyków żywieniowych:
 a więc rezygnacja ze słodyczy, nadmiaru kawy i fast-foodów,soli, a w zamian tego dodanie dużej ilości białka w tym rośliny strączkowe, ryby, jajka, chudy ser biały. Gdy oprócz problemów z cellulitem towarzyszą nam obrzęki warto włączyć do diety żurawinę…

Jak wiadomo samą zmiana jedzenia i ćwiczen cellulitu się nie pozbędziemy, gdyż cellulit wymaga rozbicia za pomoca       zabiegów antycellulitowych, które możemy wykonywać w salonach kosmetycznych , ale również i w domu za pomocą masażerów z wypustkami czy szorstkich rekawic.




Kolejnym elementem są ćwiczenia. Z autopsji wiem, że opisy ćwiczeń to tylko słowa więc lepiej zobrazuje to film:














Ja jestem zadowolona z tych ćwiczeń, zapraszam do przetestowania ;)

4 komentarze:

  1. robię wszystko od ponad 2 lat miałam cellulit III stopnia, jednak niestety do końca nie zszedł odczuwam pod skórą grudki pod pupą one niestety nie chcą zejść, przyznam,że już wszystkiego próbowałam 0 słodyczy 0 fast foodów, schudłam bardzo ale cellulit choć jest o niebo lepszy dalej jest, nie wspomnę o bańce chińskiej jej też używam.
    Jestem tego zdania,że ten stopień już nie zlikwiduje całkowicie choć poprawiłam bardzo kondycje skóry i tylko cellulit jest pod pupą i na pupie, spokojnie mogę ubrać spodenki, jednak w stroju kąpielowym mam kompleks a jestem młodą szczupła kobietą.

    Jestem zadowolona z tego co udało mi się robić i walczę dalej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to systematyczność i walka ;) Trzymam kciuki, że uda sie go pokonać ;)

      Usuń
  2. Świetne porady! Na pewno sobie z nich skorzystam i mam nadzieję, że w końcu zauważę jakieś efekty. Do lata jeszcze troszkę czasu i chciałabym pokazać się w stroju na plaży bez żadnych kompleksów. Do tej całej pielęgnacji jeszcze dodatkowo włączę sobie na pewno balsam, który widziałam na stronie https://apteline.pl/problemy-dermatologiczne/cellulit

    OdpowiedzUsuń