21 paź 2013

Hula- hop a boczki?

Hula hop kojarzy nam się bardzo często z zabawka z dzieciństwa,gdzie jako małe dziewczynki na  podwórkach kreciłyśmy która dłużej. Ale czy ten oto przyrząd może pomóc nam w walce o piękną sylwetke ?



Jak najbardziej tak hula-hop daje nam ogrom zabawy a do tego (co chyba najważniejsze :) )

*pomaga w walce z bockami
*modeluje talie
*ujędrnia skóre na brzuszku i posladkach
*wzmacnia mięśnie pleców i ramion
*pomaga w zaparciech


Czy zwykłe hula hop się nadaje ?

Osobiście sadze ze nie bardzo próbowałam i nie czułam różnicy sa one przeznaczone raczej dla dzieci i nie angazuja tak naszego ciała.

Jakie wybrać?

Na rynku pojawiło sie wiele propozycji od 30 zl do nawet 100 zł ja osobiście zakupiłam za około 35 40 zł z masazerem obciążone. Nie sugerujmy się tym że im droższe tym lepsze i nie dajmy się oszukać ;)

Jeśli ktoś nie umie kręcić to lepsze jest duże gdzyż nauka jest prostrza ja nigdy problemu z tym nie miałam ;)
Najlepsze sa raczej cięższe około 1,5-2kg 


Ile kręcić i gdzie?

Nie rzucajmy się odrazu na głęboką wode !! Jak kupiłam to odrazu jak ogladałam serial to stałam i kręciłam i przesadziłam. Dlaczego ? Zrobiły mi sie siniaki tak tak wygladałam jak by mnie ktoś pobił heh ;) 
Dlatego zaczynajmy powoli każde ciało inaczej zareaguje ;) Stopniowo wydłużajmy krecenie ;)
Ja osobiście kręce przed tv jak ogladam serial okolo 40 min dziennie codziennie ;) Kocham to ;)


Moja przygoda z hula hop ;)


Pokochałam hula hop już jako mała dziewczynka jak chodziłam do cyrku i tam Panie kreciły kilkoma albo kilkunastoma i zaczełam krecić

i teraz znow do tego wróciłam przeglądająć internet natknełam się na efekty kręcenia i wkręciłam się na nowo tylko troche zmieniło sie to kółko heh ;)


A Wy krecicie czy może macie zamiar ?

Polecam ;)



4 komentarze:

  1. Kręcę :) godzinę dziennie :] Takim: http://1.bp.blogspot.com/-V0LvooNl7bM/T7ip0LSEGZI/AAAAAAAAADk/XDRPleJic4E/s1600/actila-hulahop-ring-1,2-kg.jpg

    Świetny blog!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hula hop fajna sprawa :) tez mialam i uzywalam, takiego z masazerami lecz niestety sie polamalo podczas wyglupow z moja polowka ;p ale mam zamiar kupic nowe, poniewaz za 2 tygodnie rodze i bede walczyc o ladny brzuszek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ma się ciężkie hh i z masażerami to siniaki będą czy się kręci na początku 10min czy 40. Mam takie hula hop, kiedys kreciłam regularnie... zaczynałam właśnie od 10-15min, nastepnego dnia siniaki takie, jakby mnie w domu bili ;/ ale to trzeba przeboleć.. siniaki znikną i nie pojawią się już następne (jeśli bedziemy regularnie kręcić). A efekty naprawdę są zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno zasadnicze pytanie do dziewcząt, które kręcą już długo i widzą efekty - kręcicie w jedną czy w obie strony? :) Bo ja w jedną stronę potrafię kręcić spokojnie ok. 20-30 minut bez przerwy (a robię to od czasu do czasu), natomiast w drugą kółko spada po pół minuty i pomimo zawzięcia nie byłam w stanie tego czasu wydłużyć nawet jak próbowałam przez kilkanaście minut codziennie przez dłuższy czas...
    Czy kręcąc w jedną stronę są szanse na równomierne wyrzeźbienie? :)
    W sieci opinie są różne i właśnie to demotywuje mnie do regularnego kręcenia :)

    OdpowiedzUsuń