6 lis 2013

Mel B - inspiracja

Piosenkarka, aktorka, prezenterka telewizyjna kobieta wulkan, pełna energii i humoru Melanie Brown znana w środowisku ćwiczących jako MEL B ;) Każdy z nas zna na pewno jej głos jej doping i ten dar motywowania ;)


Jak od piosenkarki została jedną z ulubionych trenerek kobiet na całym świecie?

Jak wiele z mam po ciąży postanowiła zgubić kilogramy i zaczęła od biegania poprzez ćwiczenia aż pokochała sport i dzieli się tą miłością z nami ;)




Na początku sadziłam że nie będą to ćwiczenia dla mnie i że słyną tylko, dlatego że jest to właśnie Mel pamiętam, że po włączeniu nie mogłam się oderwać i jest tak do tej pory.  
Trening ten można zrobić u siebie w domu i to był dla mnie duży plus gdyż na początku swojej fit drogi wstydziłam się pokazywać, że ćwiczę. 

Jej treningi mimo, że są krótkie bardzo intensywne i dają nam poczuć każdy mięsień. Wiele kobiet potwierdza ich skuteczność ja również do nich należę ;) 





Kto raz słyszał "pompujemy swoje pośladki" albo "czujesz jak pali" będzie chciał do tego wracać ;)


ROZGRZEWKA





BRZUSZEK






POŚLADKI




NOGI



ROZCIĄGANIE



Kto raz zobaczył pokochał na pewno <3


1 komentarz:

  1. powiem asszczeze ze zaczybnam walke z otyloscia i trudno wykonywac cwiczenia nie mogac zlapac wlasnej nogi ale trzeba trwac musze to zrobic dla mojego dziecka by sie nie wstydzilo mamy

    OdpowiedzUsuń