7 gru 2013

Sylwia Wiesenberg - konkurencją dla Ewy ?

Kolejna polka pomóc nam zakochać się w aktywności fizycznej 

czy stanie się konkurencją dla Ewy Chodakowskiej ?


Sylwia to polka mieszkająca w USA przez dłuszy czas zajmowała się finansami, lecz rzuciła to dla aktywności fizycznej.Pełna energi uśmiechu i motywacji ;)






– Postanowiłam, że będę wyglądać lepiej po urodzeniu dzieci niż przed ciążami. Tak powstał Tonique (...) młode mamy podchodziły do mnie i pytały na jakiej jestem diecie, że tak dobrze wyglądam. Moja odpowiedź? Trening! To właśnie dla nich stworzyłam pierwsze, darmowe zajęcia we własnym mieszkaniu. Od tego wszystko się zaczęło… 






Stworzyła słynny program Tonique, (który jest bardzo popularny wsród amerykanek) Tonique Mat DVD zostało zwycięzcą w 2012 roku w kategorii najlepsze ćwiczenia na dolne partie ciała przez czytelniczki magazynu Fitness. 


"Metoda "Tonique" to nie tylko ćwiczenia, to także styl życia. Bo nie chodzi o to, by jeść tylko liść sałaty i ćwiczyć bez przerwy w dążeniu do rozmiaru zero, ale o to, by prowadzić zdrowy tryb życia, dużo się ruszać i świadomie odżywiać - bez wyrzeczeń! Możesz sięgnąć po ciastko czy makaron, ale... nie codziennie " frag. Cosmo


ODŻYWIANIE :

Sylwia bardzo duży nacisk nakłada również na odżywianie. Wie iż każda z nas ma małe grzeszki ale musimy pamiętaj o dobrych produktach (owocach warzywach produktach pełnoziarnistych) 

Na jej profilu możemy ogladać mnóstwo pięknie wyglądających potraw ;)








"Chcę, żeby kobiety były wysportowane, pełne energii, czuły się dobrze w swoim ciele, bo kiedy akceptujesz siebie, jesteś bardziej sexy i... masz lepszy seks!"frag. Cosmo

 

 

Jak znależć Sylwie ?


Polka podbiła USA! -wywiad

Sylwia na YT 
Sylwia na allegro. 
Sylwia na facebooku ;) 
Sylwia na Twiterze  

Ja osobiście napewno kupie jej płyte i będe mogła wtedy coś wiecej o niej powiedzieć a Wy ?





2 komentarze:

  1. Ta babka jest bardziej irytująca niż Chodakowska, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. This website is very good. How was it made .
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń