3 mar 2014

Nicole Polizzi, czyli "Snooki"

Jedną z najbardziej spektakularnych telewizyjnych metamorfoz jest z pewnością przemiana Nicole Polizzi, czyli "Snooki" z Jersey Shore, Osobiście oglądałam ten program i pamiętaj ją jako niską zwariowaną pulchną imprezową dziewczynę a teraz ? Snooki przeszła metamorfozę o 180 ( ;) ) stopni po narodzeniu synka nie tylko fizyczną ale tez psychiczna ;) Schudła około 20 kg i jest fit mamą. Byłam w szoku widząc jej zdjęcia jako szczupłą wysportowaną kochającą kobieta.






Snnoki jednym z magazynów opowiedziała ze kiedyś chorowała na anoreksje:
Byłam anorektyczką. Zachorowałam, bo wstąpiłam do grupy cheerleaderek - mówi na łamach Life&Style. Chciałam być lekka, by można mnie było podrzucić do góry. Było ze mną naprawdę źle. Bywały tygodnie, kiedy jadłam tylko kostki lodu.
Boję się, że to wróci. Cały czas o tym myślę. Przed zajściem w ciążę zgubiłam kilka kilogramów i to mnie przeraziło. Nie mogę pozwolić, by to mi się znowu przytrafiło. Mój syn nie może być tego świadkiem.

Jak ćwiczy ?

"Ćwiczę siedem dni w tygodniu. Pięć razy w tygodniu spotykam się z moim osobistym trenerem. Robię brzuszki, chodzę po schodach, cokolwiek. Staram się ruszać dosłownie każdego dnia - zapewnia w rozmowie z magazynem People 26-letnia celebrytka. Bycie w formie jest moim sposobem na życie. Kiedyś to były imprezy, dzisiaj to ćwiczenia. Tak długo, jak jestem zmotywowana, tak długo codzienne ćwiczenia nie są dla mnie ciężkie. Zdałam sobie sprawę, co jest w życiu najważniejsze. Mój syn jest moim najlepszym przyjacielem. Lubię spędzać z nim czas, kłaść się na podłodze i się bawić. To najlepsza rzecz, jaka mnie w życiu spotkała. "









Kiedyś :

 



 

Dziś :








Gdzie możemy ją podglądać ?


Można ? Można ;)

6 komentarzy:

  1. chyba o 180stopni ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! :) Już długo, długo śledzę ją na twitterze ;) Naprawdę się zmieniła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie. 180 stopni. 360 stopni to pełen obrót, czyli powrót do tego samego punktu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. metamorfoza jest meega!! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężką praca to osiągnęła, pozazdrościć jej determinacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ma efekt! Zazdroszczę determinacji i samozaparcia.

    OdpowiedzUsuń